4 Νηπιαγωγείο Λαυρίου

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

Πιλοτικό πρόγραμμα ΕΥ ΖΕΙΝ Τμήμα 2,vol4

 Μελισσο- ήρωες εν δράση! (Κλεοπάτρα Κολιού)

Γραμμές και στην Αλφαβήτα γίνονται παιχνιδάκι για τους μικρούς μας μαθητές!

Παιχνίδι ζαριών όπου τα παιδιά μετρούν και γεμίζουν τις κυψέλες τους με τις γραμμές που φέρνει το ζάρι.

Ανακαλύπτω τα γράμματα και τις γραμμές τους παιζοντας ντόμινο πεζών- κεφαλαίων 

Παίζω με την γραμματο- μπουγάδα και φτιάχνω την ταυτότητα του Μελισσο- ήρωα, με το ονομά μου σε πεζά & κεφαλαία.

Συμβολισμός: Δημιουργώ την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΣΠΙΔΑ Γράφω επάνω όσα με προστατεύουν, όσα μου αρέσουν και κάνω καλά...σκέψεις που με γεμίζουν αυτοπεποίθηση. Ταυτόχρονα νιωθω τυχερός για την αληθινή ασπίδα της ζωής μου που είναι τα αγαπημένα μου πρόσωπα και κυρίως τα όνειρά μου!



























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου