4 Νηπιαγωγείο Λαυρίου

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

Πιλοτικό Πρόγραμμα ΕΥ ΖΕΙΝ Τμήμα 2

(Απο τη συνάδελφο Κλεοπάτρα Κολιού)

Επειδή έχουμε ξεκινήσει προ πολλού τα πιλοτικά μας εργαστήρια  ήρθε η στιγμή να σας δείξουμε  φωτο- υλικό παραγωγής μας. Το Ζω καλύτερα- Ευ ζην, εντός της μικρής μας κοινωνίας. Της κυψέλης μας! 

Εδώ τα μελισσάκια μας σε Βιωματικές ασκήσεις και παιχνίδια για την ενδυνάμωση της ψυχικής ανθεκτικότητας vol 1:

Παιχνίδι γνωριμίας με μουσική και μπάλα , όπου τα παιδιά λένε το όνομά τους  χρωματισμένο με κάποιο συναίσθημα.

Μοίρασμα καρτών και ομαδοποίηση τους ανάλογα με το ποιό συναίσθημα απεικονίζουν

Ζωγραφική: Ο εαυτός μου, Όταν είμαι χαρούμενος- Λυπημένος, Φοβισμένος- Θαρραλέος,  Θυμωμένος- Ήρεμος- Ζηζήτηση και καταγραφή: Χαίρομαι με... φοβάμαι όταν...κλπ

Παντομίμα συναιθημάτων: Πως είναι το σώμα ή το πρόσωπό μας όταν νιώθουμε πχ φόβο,  ζήλια, λύπη κλπ....πάμε να το ανακαλύψουμε και να το αναγνωρίσουμε.

Ο κύκλος των συναισθημάτων. Αυτοσχέδια ιστορία με τα πλασματάκια που μπαίνουν στην καρδούλα μας και πως μας κάνουν να νιώθουμε( ΤΟ ΘΥΜΩΝΙ, Ο ΚΛΑΨ, Η ΧΑΡΑ, Ο ΖΗΛΙΑΣ, Ο ΦΟΒΟΣ, Ο ΝΤΡΟΠΑΛΟΥΛΗΣ, ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ, Η ΗΡΕΜΙΑ,  ΤΟ ΓΚΡΙΝΙ- ΓΚΡΙΝΙ...Δημιουργία του κύκλου των συναισθημάτων- Όταν είμαι ο εαυτός μου ειμαι όλα αυτά σε ισορροπία
































 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου