4 Νηπιαγωγείο Λαυρίου

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

Πιλοτικό πρόγραμμα ΕΥ ΖΕΙΝ Τμήμα 2, vol2

 ( Απο τη συνάδελφο Κλεοπάτρα Κολιού)

Εδώ τα μελισσάκια μας σε Βιωματικές ασκήσεις και παιχνίδια για την ενδυνάμωση της ψυχικής ανθεκτικότητας vol 2:

-Παιχνίδι: Η παρτιτούρα των συναισθημάτων Η νηπιαγωγός κολλάει κάρτες συναισθημάτων σε συγκεκριμένη σειρά σε ένα χαρτί. Στα παιδιά μοιράζονται μουσικά όργανα και καλούνται να παίξουν μουσική σύμφωνα με την κάρτα που τους υποδεικνύεται. Πως παίζουν πχ τα ντέφια τη χαράς; πως ακούγονται τα τύμπανα της λύπης ή τους φόβου; Κλπ

-Τα μαγικά σποράκια-: Όταν σπέρνεις ένα συναίσθημα  γύρω και μέσα στην καρδιά σου , συμβαίνουν αληθινά μαγικά. Ζωγραφίζω πως μεγαλώνει ο σπόρος του φόβου, ο θυμού, της χαράς..  κλπ αν τον φυτέψουμε. Πως θα είναι, θα είναι λουλούδι, δέντρο; Τι χρώματα θα έχει; Κλπ

-Η παλέτα των συναισθημάτων: Τα παιδιά καλούνται να χωριστούν σε ζεύγη και με την συνοδεία μουσικής να κάνουν τα μαγικά τους  χρώματα να χορέψουν. Κάθε ζευγάρι κρατά λωρίδα ενώς συγκεκριμένου χρώματος. Τι συναίσθημα μας δημιουργεί το κάθε χρωμα; Τα παιδιά είπαν, μωβ για την ηρεμία, κόκκινο για το θυμό , μπλέ για τη λύπη. Έπειτα ψάξαμε μουσικές στο διαδικτυο και είπαμε τι συναίσθημα μας δημιοργούν και οι λωρίδες ξαναχορεψαν με την μουσική που τους ταιριάζει. Τέλος κολλήσαμε τα χρώματα στην παλέτα των συναισθημάτων.

-Πως μπορώ να προσφέρω χαρά στην ομάδα;

Α)Η κυψέλη της προσφοράς : Δημιουργία ομαδικής εργασίας όπου εντος κάθε κυψελίδας το κάθε παιδι ζωγραφίζει τι μπορεί να προσφέρει- σε τι είναι καλός δηλαδή

Β) Η συμφωνία της κυψέλης Τα παιδιά προτείνουν στην ολομέλεια και έπειτα ζωγραφίζουν πως μπορούμε να ζούμε όλοι μαζί ευτυχισμένοι στην κυψέλη. Οι κανόνες της ομάδας μας.

-Αυτοσχέδια Ιστορία: Ο Δράκος που τρωει τον φόβο και διώχνει το θυμό . Δημιουργία αφίσας με τις 2 χώρες της ιστορίας και τον δράκο.

Το μαγικό βαζάκι με το γλυκό. Ο δράκος που τρώει το φοβο και διώχνει το θυμό έδωσε στα παιδιά ένα μαγικό βαζάκι με γλυκές μαγικές λεξούλες. Ποιές λέξεις θα δίνουν χαρά και διώχνουν φόβους και θυμό. Συζήτηση- καταγραφή και δημιουργία πίνακα αναφοράς.

 Το ταχυδρομείο της κυψέλης μας: Τα παιδιά μας στέλνουν μηνύματα στους φίλους τους. Αξιοποιώντας το βαζάκι με τα γλυκά λογάκια. Κατασκευή του ταχυδρομείου με ανακυκλώμενα υλικά και ένταξή του στη γωνιά της Γραφής και Ανάγνωσης.



























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου