(Απο τη συνάδελφο Κλεοπατρα Κολιού)
Εδώ τα μελισσάκια μας σε Βιωματικές ασκήσεις και παιχνίδια για την ενδυνάμωση της ψυχικής ανθεκτικότητας vol 3:
Ο Θυσαυρός του Δράκου. Ο Δράκος δίνει στα παιδιά ένα μαγικό θυσαυρό σ’ ένα κουτί. Όταν κάποιος χρειάζεται να πάρει θάρρος ή να βρει ηρεμία και χαλάρωση μπορεί να παίζει με το περιεχόμενό του. Συζήτηση και παραγωγή υλικού: Κάρτες συναισθημάτων, θυμόμετρο, κάρτες για αναπνοές, ανεμόμυλος, μαγικό φίλτρο κ.α..
Ο Ιστός της υπομονής: Τα παιδιά με την βοήθεια της νηπιαγωγού φτιάχουν χερί χέρι έναν μαγικό ιστό με σχοινί. Με την μουσική καλούνται να κάνουν το ιστό τους να χορέψει να ανέβει ψηλά, χαμηλά , όπως επίσης καλούνται να αφήνουν το σχοινι και να παρατηρούν τι συμβαίνει στον ιστό τους; Γιατί γρεμίζεται όταν κάποιος αφήνει το σχοινί; Η δύναμη μας είναι λοιπόν στο μαζί.
Παιχνίδια συνεργασίας και εμπιστοσύνης σε ζεύγη στην αυλή του σχολείου αξιοποιώντας ψυχοκινητικό υλικό.
Ανάγνωση παραμυθιού: ΄΄Το κάτι άλλο’’ και συζήτηση σχετικά με το ποιούς επιλέγουμε για παρέα και γιατί. Είμαστε όλοι διαφορετικοί μοναδικοί και ίσοι
Παιχνίδι : Η παπουτσοσαλάτα . Τα παιδιά καλούνται να βγάλουν τα παπούτσια τους. Το ένα το ρίχνουν στην παπουτσοσαλάτα και το άλλο κρύβεται. Πόσα ξέρουμε ο ένας για τον άλλο; Πόσο καλά παρατηρώ; Ρίχνουν το ζάρι με τα χρώματα και μαντεύουν
Οι μέλισσες πετούν σε γραμμές. Πως μοιάζει η γραμμή που πετά η μελισσα όταν είναι θυμωμένη; λυπημένη χαρούμενη; Μας δείχνουν τα παιδιά για να μαθαίνουμε και εμείς μπαίνουμε στις γραμμές! Δημιουργία πίνακα αναφοράς με τις γραμμές: ΕΥΘΕΙΑ, ΚΑΜΠΥΛΗ, ΤΕΘΛΑΣΜΕΝΗ, ΚΥΜΑ, ΚΥΚΛΟΣ, ΣΠΕΙΡΑ. Σχεδιάζω γραμμές στο αλεύρι και κάνω εργασία λεπτής κινητικότητας και οπτικοκινητικού συντονισμού ατομική με τα διαφορετικά είδη των γραμμών α) με νερομπογιές- μαρκαδόρο β) με τεμπερές νήματα και κολλητική ζυμαρικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου