4 Νηπιαγωγείο Λαυρίου

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

Πιλοτικό πρόγραμμα ΕΥ ΖΕΙΝ Τμήμα 2, vol3

 (Απο τη συνάδελφο Κλεοπατρα Κολιού) 

Εδώ τα μελισσάκια μας σε Βιωματικές ασκήσεις και παιχνίδια για την ενδυνάμωση της ψυχικής ανθεκτικότητας vol 3:  

Ο Θυσαυρός του Δράκου. Ο Δράκος δίνει στα παιδιά ένα μαγικό θυσαυρό σ’ ένα κουτί.  Όταν κάποιος χρειάζεται να πάρει θάρρος ή να βρει ηρεμία και χαλάρωση μπορεί να παίζει με το  περιεχόμενό του. Συζήτηση και παραγωγή υλικού: Κάρτες συναισθημάτων, θυμόμετρο, κάρτες για αναπνοές, ανεμόμυλος, μαγικό φίλτρο κ.α..  

Ο Ιστός της υπομονής: Τα παιδιά με την βοήθεια της νηπιαγωγού φτιάχουν χερί χέρι έναν μαγικό ιστό με σχοινί. Με την μουσική καλούνται να κάνουν το ιστό τους να χορέψει να ανέβει ψηλά, χαμηλά , όπως επίσης καλούνται να αφήνουν το σχοινι  και να παρατηρούν τι συμβαίνει στον ιστό τους; Γιατί γρεμίζεται όταν κάποιος αφήνει το σχοινί; Η δύναμη μας είναι  λοιπόν στο μαζί. 

Παιχνίδια συνεργασίας και εμπιστοσύνης σε ζεύγη στην αυλή του σχολείου αξιοποιώντας ψυχοκινητικό υλικό.  

Ανάγνωση παραμυθιού: ΄΄Το κάτι άλλο’’ και συζήτηση σχετικά με το ποιούς επιλέγουμε για παρέα και γιατί. Είμαστε όλοι διαφορετικοί μοναδικοί και ίσοι 

Παιχνίδι  : Η παπουτσοσαλάτα . Τα παιδιά καλούνται να βγάλουν τα παπούτσια τους. Το ένα το ρίχνουν στην παπουτσοσαλάτα και το άλλο κρύβεται. Πόσα ξέρουμε ο ένας για τον άλλο; Πόσο καλά παρατηρώ; Ρίχνουν το ζάρι με τα χρώματα και μαντεύουν 

Οι μέλισσες πετούν σε γραμμές. Πως μοιάζει η γραμμή που πετά η μελισσα όταν είναι θυμωμένη; λυπημένη χαρούμενη; Μας δείχνουν τα παιδιά για να μαθαίνουμε και εμείς μπαίνουμε στις γραμμές! Δημιουργία πίνακα αναφοράς με τις γραμμές: ΕΥΘΕΙΑ, ΚΑΜΠΥΛΗ, ΤΕΘΛΑΣΜΕΝΗ, ΚΥΜΑ, ΚΥΚΛΟΣ, ΣΠΕΙΡΑ. Σχεδιάζω γραμμές στο αλεύρι και κάνω εργασία λεπτής κινητικότητας και οπτικοκινητικού συντονισμού ατομική με τα διαφορετικά είδη των γραμμών α) με νερομπογιές- μαρκαδόρο β) με τεμπερές νήματα και κολλητική ζυμαρικών.











































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου